U nedělního oběda o buranství

6. listopadu 2016 v 12:26 | Eli |  NÁZORY A (S)MYŠLENKY
Dlouho jsem se politickým tématům vyhýbala, zejména v neděli okolo času oběda, ale to, co se děje v Čechách a v Americe nyní, to je peklo, které potřebuje malý komentář.

Nebudu tu rozebírat, že Zeman si už dělá absolutně, co chce, a že mu asi nestačila ta ostuda s článkem vlevo dole, pozdní příjezd na pohřeb, poroučení, kam kdo může a s kým, nevyznamenání vzácných lidí, a takové ty další trapné ostudy, ke kterým člověk snad ani nemůže naleznout ta správná slova. Nebudu ani rozebírat, že Trump je jeho americkým, trochu megalomanštějším ekvivalentem. To bych tu byla ještě pozítří. A hlavně to každý rozumný člověk vidí. To není žádné uřážení nějakého státníka, to je prostý popis. Lidský nesouhlas s některými výroky či činy.

Slyšela jsem ale o jednom výroku našeho prezidenta (který sice převzal od Trumpa, ale stejně, jak někdo toto může reprodukovat), který mě absolutně vykolejil. Zeman se dal slyšet o americké kandidátce na prezidentku Hillary Clinton, že žena, která nemůže uspokojit svého manžela, nemůže uspokojit Ameriku. Bral výrok Donalda Trumpa jako super vtípek. Nevím moc, co na to říct. To není přes čáru, to je, přátelé, úplné peklo. Nejen, že by si státník neměl nic takového dovolit říct ani dnu své lahve někde v soukromí, ale je to naprosto irelevantní a buranské. Ať už je Clinton podle vás jaká chce, něco takového si nezaslouží.

Jen trochu poupravím Zemanův/Trumpův výrok.

Co by s americkou prosperitou udělal muž, který neplatí daně?
Jak by se choval k Americe muž, který se k ženám a cizincům chová tak, jak se chová?

Kde to jsme?
 

23 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 6. listopadu 2016 v 13:06 | Reagovat

Je to jen ukázka hnusně zakořeněného sexismu, který ale už dávno nepatří k úrovni "je to žena, tak ji nezaměstnáme", ale k té skryté, které si bohužel plno lidí dosud nevšímá a myslí si, že je to v pořádku. Kdyby měl v uspokojení v manželství problémy Trump (nebo nějakej kandidát Jack Smith, to je fuk, prostě muž), tak neřekne "muž, který nemůže uspokojit manželku, nemůže uspokojit Ameriku", ale něco jako "muž, který neumí přinutit manželku, aby fungovala jak má, nemůže přinutit zemi, aby fungovala jak má". Protože tohle je pořád pro spoustu buranských chlapů názor naprosto v pořádku.

2 Dominátor Dominátor | Web | 28. listopadu 2016 v 11:12 | Reagovat

Miloš Zeman není Przident  ale  prazidenthttps://www.youtube.com/watch?v=O9k1Kr3EQXE

3 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 13:33 | Reagovat

To, že je to senil už víme dlouho, no...

4 Katarína Katarína | Web | 28. listopadu 2016 v 15:07 | Reagovat

Súcitím s vami. Hádam sa vám ho podarí vymeniť za niečo lepšie.

5 Sarkastický pesimista Sarkastický pesimista | Web | 28. listopadu 2016 v 15:18 | Reagovat

Přesně tak. Je naprosto hrozné, co to vlastně vládne naší zemi. Takové sexistické prase, co si dovoluje vtipkovat na účet tak skvělé ženy! Kéž by byl prezidentem Karlík, viďte...

6 Sabča Sabča | Web | 28. listopadu 2016 v 15:53 | Reagovat

taky ho nemám ráda.
Vůbec nevystupuje a nechová se jako prezident....

7 Che Che | 28. listopadu 2016 v 16:56 | Reagovat

Politika sama je často nechutná. A když se všichni vrhnou na jednoho člověka, stávají se taky nechutnými. Ať je to z blbosti nebo za cizí peníze.

8 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 28. listopadu 2016 v 17:14 | Reagovat

A koho jsi chtěla na hradě mít? Toho cizáka, co neuměl ani státní hymnu, toho Schwarzenberga, který se stará jen o to, aby skoupil u nás co nejvíc nemovitostí? Toho, co chtěl vyměnit Překrásný Lobkovický palác za zaplevelenou parcelu v Berlíně? Toho člověka, kterému není rozumět a který dostává plat za to, že všude i ve sněmovně chrápe? Toho, o kterém se říká, že při spaní prdí jako kannonýr? Jde to dohledat na netu, jakou nám udělal ostudu s těma červenejma ponožkama a smrděl jako kanec.
Já ho viděla ve sněmovně, jak si vybíral z nosu holuby a dělal si z nich kuličky. Tohle není buranstí, že? To je ve vašich očích asi moc roztomilá noblesa. Fuj tajbl...

9 noctiflora noctiflora | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 17:42 | Reagovat

Úplně chápu tvoje znechucení, mám pocit, že dobří politici už do politiky vůbec nechodí...

[8]: To, že ostatní kandidáti byli taky na nic, neznamená, že to Zemana nějak vylepšuje. Nemá žádnou úroveň, což se od prezidenta dost očekává, nehledě na jeho komentáře, které mnohdy nejsou ani trochu tolerantní.

10 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 28. listopadu 2016 v 19:02 | Reagovat

[9]: Nechápeš mě, jak bys mohla, každá jsme úplně někde jinde. A úroveň Zeman má, ne že ne... a pálí mu to, jako doposud žádnému našemu prezintevovi. Všimla sis, že umí odpovídat úplně na všechno, na každou otázku, kterou mu kdokoliv podá z hlavy a nemusí číst, co mu kdo napíše?
Noblesní Clintonová dostala otázky, které nečekala, na které nebyla nadrcená a byla v háji, na to dojela. Najdi si na netu, jak ta noblesní dáma vyváděla, když nevyhrála. Jak řvala a zuřivě kopala do nábytku, jednomu chlápkovi chrstla vodu do obličeje, to je taky noblesa, že? Normálně svým voličům ani nepoděkovala, hnuska.

Zeman jako jedinej ze svého platu podporuje a dotuje, a ukládá peníze na státní dluh,  tohle nikdo před ním nedělal a nedělá to ani jeden člověk z vlády. A co je hlavní, Zeman kope za nás, za naši republiku a ne za Amíky. Od samého začátku je proti migrantům, zajdi se podívat na ty hrůzy, co se o běžencích píšou na parlamentních listech, to nejsou kecy, ale svěděctví.

Co je do noblesy, mě osobně noblesa nebere, já na noblesu nejsem, pro mne je důležité, abysme neměli prezidenta podělanýho sralbotku a nebo tupýho blbce. Podstatné je, jaký je to člověk, co má v hlavě a jaké má srdce.

Kdyby tam byl rakouskej uslintanej dědula, tak by podepsal co mu podstrčí. Mladí by se měli víc zajímat o to, co se děje, a komu odevzdají při volbách svůj hlas. Už teď se dá dohledat, že noblesní vekslák a StBák Horáček rozhazuje sítě na facebooku, aby obalamutil omladinu.
Často je to tak, že mladí poslouží jen jako (s odpuštěním, neber si to osobně) užiteční idioti, Ať žije noblesa!!!!!!!!!!!!!!

11 L. L. | Web | 28. listopadu 2016 v 19:21 | Reagovat

[10]: Nejsou Parlamentní listy náhodou ty noviny, kde si člověk může za pár desítek tisíc zaplatit, aby o něm psali hezky nebo o jeho oponentech škaredě?))

12 noctiflora noctiflora | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 19:24 | Reagovat

[10]: To spíš ty nechápeš mě. Nijak jsem neobhajovala ostatní kandidáty, to jsi snad z mého komentáře pochopila.

Já u prezidenta samozřejmě obdivuji schopnost odpovídat na otázky okamžitě, i na ty nečekané. Nechci žádné nadrcené projevy a odpovědi. Ale taky bych očekávala smysluplné názory inteligentního člověka, vydat ze sebe kopu nesmyslů dokáže přeci každý.

Moc nechápu, co sem pleteš Clintonovou. Spousta těch, co podporují Zemana, má asi taky za to, že když nepodporuji jeho, musím automaticky stát za těmi politiky, kteří Zemanovci nemají rádi. O Clintonové jsem se ani nezmínila, šlo mi o českou politiku, ne o americkou.

Ani nevím, jestli má cenu se s tebou dohadovat. Já proti migrantům nejsem, protože zastávám názor, že je člověk jako člověk. Ano - mezi migranty mohou být teroristi, to vůbec nepopírám. Ale spousta teroristů se dostává do Evropy jinak než touto cestou. Migranti utíkají ze svých zemí právě kvůli strachu z teroristů, nejčastěji to tak je. Je sice milé, že máš své oblíbené stránky, ale je lepší čerpat z více zdrojů, abys měla jistotu, že nebudeš ovlivněna výmysly a zaujatými řečmi.

A na protiamerickou propagandu taky nejsem zvědavá. Jsem jednoduše člověk, co chápe, že i státy mimo českou republiku jsou přátelské, nechápu, proč bych měla Ameriku nenávidět jen kvůli politikům. Žijí tam lidi jako my.

S tím souhlasím, ale pokud je to člověk neurvalý, co nemá ani špetku taktu a tolerance a je zaslepený do sebe, pak ode mě nemůžeš čekat, že si ho oblíbím.

Na poslední odstavec radši ani nebudu nic psát, myslím, že každý s rozumem si na to utvoří názor sám.

13 Eli Eli | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 19:50 | Reagovat

[1]:  Přesně jsi to vystihla. Je to smutné, ale je to tak. Hnus.

[2]: Děkuji, to mě moc pobavilo (a rozesmutnilo), když jsem to poprvé slyšela.

[3]: Bohužel. Doufala jsem ale, že to nedojde tak daleko, snažila jsem se vidět jeho dobré stránky... Chyba.

[4]: No, uvidíme, jaká je naděje. :D

[5]: Já upřímně nemusím ani Zemana, ani Karlíka... Ale co se u nás děje, to je jízda.

[6]: To bohužel musím souhlasit.

[7]: Politika je nechutná. A když se vrhají všichni, tak je asi, bohužel, někde v procesu něco špatně.

[8]: Ne, nechtěla jsem ani jednoho. Souhlasím s tebou s tou charakteristikou pana knížete. A z toho důvodu pro mě nebyl ani jeden z nich ten správný.

[9]: Mě to spíš šíleně mrzí. Člověk se snaží vkládat naděje do někoho/něčeho, a dopadá to tak, že se to snad nedá ani vyjádřit... :/

Jinak Zemanovi to pálilo, ale poslední dobou na to mám názor jiný. Noblesu bych skutečně hledala někde jinde... A Parlamentní listy tedy spíš nic než moc. Ale každý má právo na svůj názor. A Horáčkovi rozhodně jde psaní textů, tam by měl využít svůj potenciál.

14 hogreta hogreta | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 19:52 | Reagovat

Mno, já asi okomentuju jen tu tvou větu: "Zeman si už dělá absolutně, co chce". Na celém článku a na této větě je totiž jediná věc, kterou nechápu, a to to slovo "už". Ale jinak ti rozumím.

15 Eli Eli | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 19:53 | Reagovat

[14]: "Už" je tam, protože jsem v hloubi duše idealista a snažím se vidět pozitivní věci. Už mi ale došla kapacita. :D

16 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 28. listopadu 2016 v 20:31 | Reagovat

Mě udivuje, že někdo furt řešei, co Zeman řekl a už nevidí, jaké jsme s ním udělali terno. Někdo jiný by nás třeba už dávno zatáhl do třetí světové války, ani bychom nemrkli.

17 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 20:37 | Reagovat

Já se ztotožňuji s tímto názorem:
              Budu upřímný. Konečně je na hradě normální chlap. Ne naškrobený panák, plný politických nic neříkajících alibistických keců. Mimochodem, kdo sleduje Zemana, ten si určitě všiml, že je nesmírně vzdělaný a jeho komunikace je důvtipná a fantasticky ironická. Ještě jsem neviděl za celou dobu někoho, kdo by v komunikaci Zemana utřel. Jeho perfektní znalosti literární, kdy je schopen citovat z veleděl, ale i z neznámých miniautorů a knih, a to ve zcela dokonalém načasování v daném dialogu.

18 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 20:38 | Reagovat

Mimochodem, je obrazem našeho člověka, který si nechodí pro servítky, nedělá ze sebe intelektuála, který ve skutečnosti si nevidí na špičku nosu.

19 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 20:55 | Reagovat

Mimochodem, tady se rozčilujete nad chováním člověka, který už v životě něco prožil, viděl, zná, ale pokud tak posloucháte mluvu spíš mladších lidí, neví ani jak se jmenují, protože oslovení  Vole zlidovělo, o tom horším slovníku ani nemluvím.
Myslím, že tímto článkem jsi sledovala jen to, aby byl na titulce a měla jsi hodně návštěv, protože ty nenávistné mnohde diskuze jsou už trapné. Uvidíme, koho si zvolí lidé příště, bude-li z čeho vybírat.

20 Cíťa Cíťa | Web | 28. listopadu 2016 v 21:26 | Reagovat

Ach, ten noblesní výrok řekl u nás v našem městečku :D. Jsem ráda, te jsem tam nešla... Česká politika je jeden velkej bizár a Zeman jakožto reprezentant českého národa v mých očích totálně selhal. Navíc ty jeho pročínské a proruské vztahy jsou pěkně k pláči.

[19]: Nemyslím si, že každý kdo vyjádří svůj názor na pana prezidenta, nutně nahání jen návštěvnost :))

21 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 21:47 | Reagovat

[20]: Mimochodem, kupování čínských výrobků, které podporuje čínskou ekonomiku je také k pláči? Made in China je skoro na všem, co člověk dostane do ruky...ovšem to nikomu nevadí. Pro třísku v oku nevidí břevno před sebou...

22 noctiflora noctiflora | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 21:49 | Reagovat

[19]: Podle mě ale člověku ani věk, zkušenosti a vědomosti nejsou omluvou k vulgárnímu vyjadřování. Musím uznat, že mladí tohle oslovení používají dost často, sprostá slova ale neslyším jen od nich (vlastně od nás, sama se mezi mladé pořád ještě řadím). To už záleží na člověku. Znám vrstevníky, kteří vole používají jako vycpávkové slovo, do věty jich hodí nejméně tři. Ale pak jsou tu i ti, kteří mluví bez vulgarit (víceméně, slovo "debil" snad občas každý použije) a slovo "vole" jim přijde natolik hloupé, že by ho sotva řekli.

A jak už v komentáři nade mnou bylo zmíněno, nemuselo to být nutně kvůli návštěvnosti. Sice už je tohle téma dost omílané, ale to neznamená, že k němu není co říct.

23 Eli Eli | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 21:58 | Reagovat

[19]: Víte co, drazí moji? Já se na ten blog asi vykašlu. Člověk napíše článek o tématu, které ho štve, a vy mi sem napíšete, že to dělám pro návštěvnost... Nevím, co říct. Když člověk řekne svůj názor na aktuální téma, tak je to špatné? O čem je platforma blogu, prosím vás? Příště raději o vyšívání nebo adventu, nějaké pěkné klišé, abych se zalíbila, udělala opravdu něco pro návštěvnost?

[20]: Děkuji.
[22]: Děkuji.

24 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. listopadu 2016 v 22:04 | Reagovat

[23]:Pokud tě to téma tak opravdu štve, tak, pardon, ono to tak někdy bývá. Víš, ono to politické téma většinou tak vyjde, že ho vyberou na titulku. Kdyby tě ale názor kohokoliv naštval natolik, že bys přestala blogovat, kolik myslíš, že by tady bylo blogů. Lidé přece blogují pro svou-především- zábavu a názory ostatních je zajímají, ale neovlivňují téma. Každý píše o tom, co ho bolí, baví, štve, zajímá. Tak si to tak neber.

25 Nancy Nancy | Web | 29. listopadu 2016 v 1:10 | Reagovat

[23]: urcite sa na blog nevykasli kvoli par blbym nazorom. mnoho ludi s tebou suhlasi. vas prezident je hanbou, ale tak zvolite si niekoho ineho a kazdy nanho zabudne.

[17]: jj, vediet citovat z veldiel je naozaj dolezite pre funkciu prezidenta. aj my sme mali prezidenta, ktory vedel citovat z veldiel. volal sa tiso a sice deportoval niekolkotisic zidov do koncentrakov, ale vedel recitovat mor ho, takze bol urcite v pohode...

26 M. M. | 29. listopadu 2016 v 1:17 | Reagovat

[8]: + [17]: Vážené dámy, když se Zemana tak zastáváte, rád bych, abyste mi vysvětlily, jak můžete podporovat člověka, který:

- lhal už v prezidentské kampani a volby vyhrál mj. díky lživému inzerátu v Blesku, za který se jeho zadavatel později musel omluvit

- se obklopuje podezřelými lidmi bez bezpečnostní prověrky a napojenými na ruské finanční zdroje (Mlynář, Nejedlý)

- nedodržuje vlastní sliby (slib, že vyhodí Mlynáře, pokud nezíská prověrku, slib, že se omluví, pokud se nenajde článek "Hitler je gentleman...")

- není schopen se omluvit a přiznat vlastní chybu (Zemanovo lživé tvrzení, že Peroutka napsal článek, který nikdy neexistoval)

- má za sebou řadu politických skandálů už z jeho předchozího působení (kauza Bamberg, opoziční smlouva, kauza Olovo)

- byl prokazatelně ožralý u slavnostního vystavení korunovačních klenotů, ačkoli to popíral

- odmítá jmenovat profesory, kteří splnili všechny podmínky pro získání profesury

- totálně zdiskreditoval udílení státních vyznamenání 28. října tím, že rozdává řády svým přátelům a podporovatelům (Bohdalka, Hůlka, Renč...)

- má tiskového mluvčího Ovčáčka, bývalého redaktor Haló novin, který daleko přesahuje svoji funkci a který se vyžívá v tom, že uráží všechno a všechny (jeho nesmyslný pojem "pražská kavárna")

- do politiky vnesl nebývalou míru hrubosti a arogance (např. v pořadu Hovory z Lán na podzim roku 2014 pronesl v přímém přenosu Českého rozhlasu hned čtyři vulgární slova, „kunda“, „hovno“, „kurva“ a „zkurvit“)

- neudělil vyznamenání Jiřímu Bradymu kvůli ministrovu setkání s dalajlámou a který leze do zadku autoritářskému režimu v Číně a v Rusku

...
Takto by bylo možno ještě dlouho pokračovat, ale jistě toto všechno víte, a tak bych rád slyšel, jaký na to všechno máte názor, abych trochu lépe pochopil myšlení Zemanových voličů. Mimochodem věty typu "Schwarzenberg by byl stejně horší prezident" nebo "jiní mají taky máslo na hlavě" za žádné argumenty nepovažuji.

27 Viol Viol | Web | 29. listopadu 2016 v 7:35 | Reagovat

Já bych ti řekla, kde jsme.. nebo spíš v čem =D

28 Switch Switch | E-mail | Web | 29. listopadu 2016 v 7:46 | Reagovat

Bože, co jsem si to zas přečetla...

Neříkám, že je náš prezident dokonalý, ale je to kurva prezident, hlava státu, a k té se má VZHLÍŽET nebo alespoň MÍT RESPEKT, není to žádný diktátor, který by nás utlačoval a my si ho jako národ zvolili (já ne, volit nemůžu xD). Pokud si někdo myslíte, že je buran, nelze než říci, že nás, Čechy, reprezentuje přesně tak, jací my jsme :) Jsem vlastenec btw.

Je mi jedno, koho všechno nevyznamenal - protože jakkoli se to některým debilům nezdálo, vyznamenal sira Nicholase Wintona - který si to SAKRA zasloužil.
Btw. je to jen vyznamenání, sakra, není to až tak důležitý.

To, že mluvil vulgárně v přímém přenosu ve mně poprvé probudilo sympatie k němu. To je, lidi, STRATEGIE. Souhlasím s tím, že je to inteligentní člověk.

A ke komentáři [26]: - přijde mi, že "Schwarzenberg by byl stejně horší prezident" je dostačující argument. Lepší než nevolit.

Je ale pravda, že si beztak nejvíc stěžují Ti, kteří nemohli jít volit. Mí vrstevníci a tak. Tak uvidíme, jestli v dospělosti tihleti neustále si stěžující pancharti udělají náš stát lepším.

A ten výrok - "žena, která nemůže uspokojit svého manžela, nemůže uspokojit Ameriku". Přijde mi to dobré náhodou. Nechápu, co je na tom pod čarou - jasné, kdybychom si všichni začali takto nadávat, za chvíli bychom byli kde... ALE, je to jediná sympatická věc, kterou jsem od Trumpa slyšela. Btw. chudák Amerika, rozhodovat se mezi rasistou a ženskou.

29 M. M. | 29. listopadu 2016 v 9:05 | Reagovat

[28]: Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Člověk, který sám (nebo prostřednictvím svého mluvčího) uráží všechno a všechny, který ze slavnostních ceremoniálů dělá frašku, který je znám svým alkoholismem, kouřením, ostentativním výsměchem zdravému životnímu stylu a buranstvím, si žádnou úctu nezaslouží. Úctu si zaslouží ten, kdo má osobnostní kvality a něco dokázal, nikoli automaticky někdo jen proto, že zrovna momentálně sedí na Hradě (kam se dostal pomocí lživé a nenávistné kampaně).

Byl to právě Zeman, který mj. prohlásil, že by vegetariánům a abstinentům přál smrt, nebo který prohlásil, že čeští novináři jsou fekály a pitomci. Zeman, který proti sobě poštval většinu rektorů českých vysokých škol. Stejný Zeman, který sliboval, že bude českou společnost spojovat, nikoli rozdělovat. Stejný Zeman, který za veřejné peníze objíždí kraje, aby si dělal velkolepou předvolební kampaň před našima očima, a který prostřednictvím Ovčáčka vzkazuje do světa jednu sprosťárnu a lež za druhou. Nic z toho ti evidentně nevadí, protože je Zeman prostě "lepší než Schwarzenberg".

Nicméně děkuji za užitečný náhled do myšlení Zemanových voličů, který jsem zde toužil dostat. Že je Zeman buran, je podle tebe vlastně správné, protože my všichni jsme burani. Státní vyznamenání pro lidi, jako je Čuba (komunistický funkcionář a bývalý ředitel JZD Slušovice), je vlastně jen taková maličkost. Že mluví na veřejnosti jak dobytek, ti vlastně imponuje. Stejně tak jeho šovinismus.

Nezbývá než doufat, že časem trochu vykoukneš z té své sociální bubliny, a dojde ti, jak jsi byla kdysi naivní.

30 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 29. listopadu 2016 v 9:36 | Reagovat

[26]: A na ty nesmysly jste přišel kde? Víte že Amerika školí naše novináře, aby věděli, jak mají štvavě a nenávistně psát o Zemanovi a o Rusku????

Melete blbosti, který vám předkládají, protože si nezjistíte pravdu a navíc... Zeman je demokraticky zvolený prezident. Měli byste mít úctu, aspoň tohle byste měli převzít od tolik opěvované Ameriky. tam by za urážky byl pěkný flastr.

Ještě dodám, že to tady teď je horší, než za socialismu, nad hlavou nám budou létat americké drony a zjišťovat o nás každičký prd!

Tohle je taky docela výživný, tak si tady dál lezte amíkům do zadele.  http://zpravy.idnes.cz/kyberarmada-ochrana-internetu-deu-/domaci.aspx?c=A161128_205932_domaci_ekl

31 M. M. | 29. listopadu 2016 v 9:46 | Reagovat

[30]: "Amerika školí naše novináře..." Haha, tak určitě. Mělo mi dojít, s kým mám tu čest. Dámo, zkusit s vámi diskutovat je ztráta času. Na rozumné argumenty neslyšíte, jen melete nějaké nesmysly o konspiračních teoriích, a nejste ze sebe schopná dostat jediný argument na obhajobu Zemana nebo nějak oponovat kritice, kterou jsem zde vypsal, a která není nic, než obecně známá fakta, která si lze snadno dohledat. To ale vy evidentně nechcete nebo neumíte, protože trváte na svém za každou cenu, a přes to vlak nejede. Obrázek Zemanových voličů jste v mých očích ještě zhoršila, děkuji. Pokud jsou všichni jak vy, je to ještě horší, než jsem myslel.  

Co konkrétně z toho, co jsem napsal, je podle vás nesmysl? Proč nejste konkrétní? Je snad nesmysl, že má Zeman za mluvčího Ovčáčka, který všechny jen uráží? Proč zavíráte oči před jakoukoli kritikou Zemana?

32 M. M. | 29. listopadu 2016 v 9:56 | Reagovat

[30]: Mimochodem zdá se, že jste na to prdění nějak vysazená. U Schwarzenberga vám vadí, že se o něm údajně říká, že " při spaní prdí jako kannonýr" (kanonýr se mimochodem píše s jedním n). A u dronů se pro změnu obáváte, že "o nás budou zjišťovat o nás každičký prd". Co s tím prděním krucinál pořád máte?

Mimochodem ještě jedna věc. Na vašem blogu máte banner uvádějící, že bráníte našeho "demokraticky zvoleného prezidenta". Rád bych vám připomněl, že Zeman v prezidentské volbě dostal "pouze" 54,802% hlasů - konkrétně ho volilo 2 717 405 lidí. Karel Schwarzenberg dostal 45,198 % od 2 241 171 lidí. Takže teď jako co - jen proto, že Schwarzenberg nevyhrál, teď má 2 241 171 lidí, kteří ho volili, mlčet, a nesmí si dovolit kritizovat Zemana? To, že máme svobodu slova, a můžeme napsat, co se nám na Zemanovi nelíbí, je přesně ta samá demokracie, kterou se zaštiťujete i vy.

33 JB JB | Web | 29. listopadu 2016 v 10:12 | Reagovat

Je zajímavé, že ať máme jakéhokoliv prezidenta, češi nejsou nikdy spokojení. Při volbách máme též moc pestrý výběr... ožrala, potetovaný Franc, hlupák Klaus atd. Myslím si tedy, že jsme si vybrali to menší zlo. Nedokážu si představit France jako našeho prezidenta!

34 M. M. | 29. listopadu 2016 v 10:14 | Reagovat

[30]: Vy koukám asi obecně máte ráda jen takovou "demogracii", která se vám hodí do krámu, co soudružko? U článku http://pihovatavopice.blog.cz/1611/proc-nemam-rada-umelce třeba upíráte umělcům právo vyjadřovat se k politice, a pod článkem máte zakázané komentáře, čímž pro změnu upíráte čtenářům právo vyjadřovat se k vašemu článku. Spojené státy očerňujete, Zemana bráníte... nu už mi je úplně jasné, s kým mám tu čest. Tím pádem jsem ale domluvil, s bývalými komunisty se nebavím.

35 sportovnii sportovnii | Web | 7. ledna 2017 v 12:37 | Reagovat

[26]: To je největší blábol v historii pražské banderárny,že ten jejich chudáček,rakousko-uherský feudál,prohrál kvůli nějakému článku v Blesku,o kterém stejně drtivá většina lidí četla daleko dříve na internetu.Nejsou schopni pochopit,že většina lidí volila Zemana kvůli tomu,aby se nestal prezidentem nějaký rakousko-uherský šlechtic,že by to vypadalo divně,že by v čele republiky stál člověk,co patří o 100 let zpátky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.